Naty - det førende ECO-bleemærke i verden

Naty er en svensk virksomhed, der har eksisteret i 25 år. Gennem deres ærlige og etiske tilgang er det lykkedes dem at gøre markedet for bleer mere bæredygtigt. Naty betaler fuld selskabsskat i Sverige, og produkterne er ikke testet på dyr. De vægter også de økologiske værdier uden at gå på kompromis med ydeevnen. Resultatet er, at produkterne er miljøvenlige og sundere for børn. I udviklingsprocessen rådfører de sig med forskellige organisationer og verdensførende eksperter for at finde de bedst mulige løsninger til materiale- og affaldshåndtering. De er også meget opmærksomme på at være transparente over for deres kunder.

Natys værdier - innovation og bæredygtighed

Naty bruger vedvarende og certificerede komposterbare materialer til sine produkter, helt uden kemikalier. De sikrer, at babys hud kommer i kontakt med 0 % plastik. De erstattede oliebaseret plastik, som normalt ville komme i kontakt med huden, med plantebaserede materialer. Ud over produktet lægger Naty stor vægt på den emballage, de bruger. Den er fremstillet af plantebaserede materialer og er certificeret af eksterne parter. Naty vælger også deres transportform med omtanke, hvor de foretrækker sø- og landtransport. Luftfragt skal undgås.

Ud over de miljømæssige aspekter arbejder Naty også social bæredygtighed, hvilket også er meget vigtigt for os hos Lullaby Planet. De sikrer mangfoldighed ved at gøre køn og nationalitet irrelevant for de ansatte. Desuden består deres ledelsesteam af lige mange kvinder og mænd og er blandet med hensyn til sprog og aldersgrupper.

Desuden er Naty meget opmærksom på de virksomheder, de samarbejder med, de skal tage ansvar og have indflydelse på, hvordan markedet samarbejder for at beskytte planeten. De sørger for, at de handler ansvarligt og overholder de love og regler, der gælder i de enkelte lande. De har endda ikke engang patent på deres udviklinger, hvilket gør dem tilgængelige for andre virksomheder også. Deres udtalelse i den forbindelse er: "Jo flere gode løsninger der er på markedet, jo bedre."

Naty stiller også krav med deres adfærdskodeks, arbejdsmiljø, beskyttelse af producentens medarbejderrettigheder, ingen børnearbejde og minimering af miljøpåvirkningen.

Gennem deres konstante markedsføring af innovation har Naty til formål at hjælpe folk med at opnå en sundere livsstil og styrke fremtiden for vores planet. Vi i Lullaby Planet elsker Naty og vi er sikre på, at du også vil elske deres produkter.